Verslumo ugdymas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose

Verslumo ugdymas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose

Mokslo studija „Verslumo ugdymas Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose“ parengta atsižvelgiant į viešojoje ir mokslinėje erdvėje plačiai, įvairiais aspektais aptariamą ir pristatomą reiškinį – verslumą, kaip vieną iš aktualiausių šio laikmečio ugdytinų kompetencijų. Nagrinėjant konkrečią mokslinę problemą – kaip verslumas ugdomas dabartinėje Lietuvos bendrojo ugdymo mokykloje, 2013–2014 metais buvo atlikti empiriniai tyrimai, leidę atskleisti verslumo ugdymo būvį.

Remiantis teisės aktų ir įvairių literatūros šaltinių analize apibendrinta verslumo samprata, kompetencija, ugdymo tikslai, modeliai ir pan., o taip pat pristatytos verslumo ugdymo Europos sąjungoje tendencijos ir perspektyvos.
Nagrinėjant Lietuvos kontekstą, pagrindinis dėmesys skirtas formaliojo ir neformaliojo ugdymo programoms, konkrečioms mokymo priemonėms, mokytojų kompetencijoms ir jų pedagoginėms patirtims ugdant verslumą skirtingų dalykų pamokose.
Mokslo studijoje pristatomas tyrimo autorių sukurtas instrumentas, leisiantis kitiems tyrėjams vykdyti pakartotinius, lyginamuosius tyrimus.
l



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *