Efektyvūs streso mažinimo būdai: biogrįžtamuoju ryšiu paremta relaksacija ir progresuojančioji raumenų relaksacija

Efektyvūs streso mažinimo būdai: biogrįžtamuoju ryšiu paremta relaksacija ir progresuojančioji raumenų relaksacija

Moksliniais tyrimais patvirtinta, kad psichosocialinis stresas yra vienas iš lėtinių neinfekcinių ligų psichologinių rizikos veiksnių. Šiuolaikinės psichologijos mokslas siūlo platų atsipalaidavimo metodų ir technikų diapazoną psichosocialiniam stresui mažinti. Tyrinėjamas įvairių streso įveikimo technikų ir jų derinių efektyvumas, tačiau daugumos autorių tyrimai yra atlikti su klinikinėmis individų grupėmis, o tyrimų, analizuojančių jaunus ir santykinai sveikus žmones, yra mažai. Taip pat stokojama metodinių priemonių, ypač lietuvių kalba, parengtų remiantis nacionaliniais ir tarptautiniais mokslo laimėjimais, suteikiančių galimybę susipažinti su plačiai naudojamais atsipalaidavimo metodais ir jų taikymo principais. Tad šis leidinys padeda užpildyti mokomosios ir metodinės informacijos spragą ir pristato atsipalaidavimo būdus bei jų taikymo principus pirminės (ankstyvosios) profilaktikos grandyje, t. y. jauniems žmonėms, sudarant galimybę užkirsti kelią streso sukeltoms ligoms išsivystyti.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *