Alchemija : stulbinama iracionalių idėjų galia

Alchemija : stulbinama iracionalių idėjų galia

Kodėl „Red Bull“ toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas – bjaurisi jo skoniu?

Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti.

Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory’is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija“ analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.



Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *